Dags att nominera till ”Årets Studentfavorit” Jämtland eller Västernorrland

Mån 06 maj 2024 08:00

Har du haft en grym praktik hos en arbetsgivare, fått bra stöd av din uppdragsgivare under ditt ex-jobb eller bara tycker att en arbetsgivare gjort en toppengrej för dig som student? Passa på och nominera arbetsgivaren till Årets studentfavorit i Västernorrland eller Jämtland Härjedalen.

Utmärkelsen syftar till att uppmärksamma den regionala arbetsgivare som varit viktigast för dig under studietiden. Det kan vara den arbetsgivare som du har haft en mycket givande praktik hos, eller den arbetsgivare som du skrivit ditt exjobb hos. Utmärkelsen ämnar också lyfta de arbetsgivare som värnar om och tillvaratar framtidens kompetens.

Årets Studentfavorit Jämtland Härjedalen

Priset delas ut av MittÖs, ett samverkansforum med representanter från Studentkåren i Östersund, Mittuniversitetet och Östersunds kommun. Vinnaren utses vid företagsgalan Guldgalan i höst.

• Sista nomineringsdag är den 9 juni
  • Juryn består av Mittuniversitetet, Östersunds kommun, Studentkåren i Östersund och Handelskammaren Mittsverige
  • Till nomineringsformuläret

Årets Studentfavorit Västernorrland

Delas ut av Mittuniversitetet och Studentkåren i Sundsvall på Sundsvall Business Awards den 19 september.

Sidan uppdaterades 2024-05-06